YAY WE HAVE MORE THAN ONE CAR NOW

trying to get two people with part-time jobs to work with one car and no third person to do the driving is hard, man. and I live in a weird area so there’s no buses nearby I think?

anyway now no one can complain about my music so hah.


steve-leopard:

theverylostprincess:

daisyinaglass:

I CAN NOT GET OVER THIS

how does 6 seconds have such a drastic plot twist

if you can only watch one video in the entire year please make it this one

(Source: vinegod)


saw a Google Street View car with a camera on top when I was headed home. Wonder if my car’ll show up? :D


 - Mum Are You A Robot
5,319 plays!

supersketch97:

zanetehaiden:

supersketch97:

fandomingintensifies:

supersketch97:

I DID IT

HOLY FRICKING CANOLI

CANOLI INDEED

omg

Do you guys remember this

My crowning achievement


guys be acting surprised when I show them the DS games I keep in my purse and I be like “innit that what this shit be for”


simplypotterheads:

I like how all of these 11-17 year olds are just going to school with vampires and werewolves and giant spiders and vicious three-headed dogs in their backyard, yet they need a permission slip with an iron-clad parent/guardian signature to go have a harmless butterbeer at the nearby wizarding village. 

Okay, Hogwarts. Okay.


I dislike this country intensely.


thischarmingand:

Terry Pratchett, “Men At Arms”

thischarmingand:

Terry Pratchett, “Men At Arms”


sashaforthewin:

deadcatwithaflamethrower:

queensimia:

palavenblues:

holy shit there is a name for it

Well damn. Explains a lot.

Suddenly I understand some of my fan base a LOT better.  That is Awesome. 

Wow, my life summed up in a new vocab word.

sashaforthewin:

deadcatwithaflamethrower:

queensimia:

palavenblues:

holy shit there is a name for it

Well damn. Explains a lot.

Suddenly I understand some of my fan base a LOT better.  That is Awesome. 

Wow, my life summed up in a new vocab word.

(Source: asexualityresources)


Let’s play a game!

josephjoestarisagdilf:

hawkesenpai:

logicalfangirl:

cosplayspvpers:

kiango:

dbvictoria:

roboticonography:

blackestglass:

boneycircus:

foxberryblue:

Stand where you are, look around, and list whatever liquidy thing is closest to you. This is now your fanfic lube.

XD

Actual lube. WINNING. (Possibly TMI?? OOPS)

Um. Yogurt. Oh dear.

Ice water.  Um.  Brrrr?  (Thank goodness this didn’t come through my dash two nights ago or it would have been the dog’s flea medication.)

Fucking iced tea.

root beer float alright

PEPSI WOULD NOT MAKE GOOD LUBE

DIET COKE. NO NOPE

Tonkatsu sauce??? ROFL NAH my bootyhole hurts thinkin abt it

the beer in my hand. yeahno.